marodorkartan

Alla inlägg den 5 januari 2012

Var nyss inne på Mugglarportalen, och såg att de kommer bli en Mugglis-träff den 10 mars i Stockholm! OCH JAG MÅSTE ÅKA!!! Jag måste helt enkelt åka, det är på en lördag, alltså ingen skola, så vad kan stoppa mig!! Ska tjata på mamma så mycket att hon helt enkelt måste säga JA! Ringde henne för ett tag sen och frågade, och hon sa "Jag vill först kolla på det, så jag vet vad det handlar om" eller något liknande :) det är inte ett NEJ, men inte ett JA heller :S Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas!!! Har velat åka på mugglis/harry potter-träff i åratal nu!!! Vem vill liksom inte det!! Läste också, att senare kommer det bli Potter-party,,, BÖÖÖHHH JAG DÖR OM JAG INTE FÅR ÅKA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mamma om du läser det här inlägget så vet du konsekvenserna om jag inte får åka ;) VILL ÅKA VILL ÅKA VILL ÅKA!!!! Det är i stockholm, alltså inte så långt härifrån,, vilket är bra, för annars brukar det alltid vara på ställen som är så långt borta att resan går på 50 miljoner timmar!!! VILL ÅKA, MÅSTE ÅKA!!! Om mamma säger nej då kommer jag stänga in mig på mitt rum för all framtid,,, ja mamma du kommer få stå ut med mig ända tills jag går i pension (man måste ju ha en gräns)... SÄG JA SÄG JAG SÄG JA!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken Harry Potter bok är bäst?
 De Vises Sten
 Hemligheternas Kammare
 Fången Från Azkaban
 Den Flammande Bägaren
 Fenixorden
 Halvblodsprinsen
 Dödsrelikerna

Ovido - Quiz & Flashcards